viernes, 6 de marzo de 2015

"My Country"/"Mi Pais"

"Mi Pais"


Dear Abejitas parents:

I hope you had a great weekend. This week our Mariquitas will continue learn about My Country / Mi Pais. We will learn about the flag, enjoy listening some rock and country music.

"Mi Pais".
Yo naci en un lindo pais
Con 4 estaciones
2 mares azules
Montanas y por venir
yo soy feliz
Creciendo en este pais
Aprendo respeto cuidado
y entrego lo mejor que hay en mi
En SFF! me ensenan muchas cosas de mi pais
El respeto por mi amiguito
Me hace siempre un nino feliz (bis)
!Que viva mi pais!

Rima
El pais donde vivo
Es mi hermoso hogar
Sus paisajes, los lugares
Todo luce fenomenal.
Yo lo cuido, lo valoro.
Yo lo quiero de verdad.

Juegos digitales
Los deditos de la mano
Todos juntos estaran
Si los cuentas o a uno
Cinco son y nada mas.
Los deditos de la mano
Estirados los veras
Si tu cuentas las dos manos
Cinco y cinco seran.


Special Activities:
We will practice our song for our International party. A traditional song from Guatemala.

Reminders
Please check your child journal every day.
Please take the blankets every Friday and bring clean on Monday.
And check your child's cubbies, also, bring diapers, wipes and extra clothes.


Have a great week

Mrs. Monica


No hay comentarios:

Publicar un comentario